21 Νοε 2013

Προκαλεί και πάλι ο TUS! “Άσε με μάνα”! ΧΟΝΤΡΕΣ μπηχτές για πολλούς καλλιτέχνες! Ακούστε το!

Προκαλεί και πάλι ο TUS! “Άσε με μάνα”! ΧΟΝΤΡΕΣ μπηχτές για πολλούς καλλιτέχνες! Ακούστε το!
“Για να γίνω τραγουδιστής πρέπει να είμαι γκέι! Για να γίνω εφοπλιστής, πρέπει να είμαι γκέι! Για να παίξω στηντιβί πρέπει να είμαι γκέι! Δεν έχω πρόβλημα εγώ, αυτοί έχουν με τους στρέιτ…”

“Πως να γίνω λαϊκός σαν τον Γονίδη…τη Στέλλα και καλά Καλλή και τον Καλλίδη…αφού το λαϊκό έχει πεθάνει ήδη…και μέχρι και στην κηδεία του ακούνε Παντελίδη”
Αυτά και πολλά άλλα λέει ο TUS στο νέο του τραγούδι, που κινείται στο γνώριμο στυλ του τραγουδιστή…
Ακούστε το !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

«Λίγο πριν πεθάνεις…»

Ο παππούς μου ήταν φυσικός. Ήταν και 96 χρονών (όπως ο Μητσοτάκης). Όταν τον ρωτούσαν πόσων χρονών είναι απαντούσε «χοντρικά… λίγο πριν π...