Τα Ηνωμένα Έθνη έδωσαν στη δημοσιότητα μια σειρά από δυνατές εικόνες, στα πλαίσια μιας καμπάνιας που έχει σκοπό να αφυπνίσει σχετικά με τα δικαιώματα των γυναικών σε όλο τον κόσμο.
Το σκεπτικό είναι απλό – η γνωστή διαφημιστική εταιρεία Ogilvy & Mathers πήρε τα πορτραίτα τεσσάρων γυναικών και κάλυψε το στόμα τους με μερικές από τις αυτοσυμπληρούμενες φράσεις που προσφέρει η μηχανή αναζήτησης της Google. Αυτοί οι προτεινόμενοι όροι αναζήτησης βασίζονται στο τι έχουν ψάξει άλλοι χρήστες, και κατά συνέπεια αντιπροσωπεύουν τις πεποιθήσεις που έχουν πολλοί άνθρωποι που χρησιμοποιούν την συγκεκριμένη μηχανή αναζήτησης.
Οι συγκεκριμένοι όροι αναζήτησης αποτελούν τέλεια παραδείγματα πολλών εκ των πεποιθήσεων που επικρατούν σε ανδροκρατούμενες κοινωνίες που εμποδίζουν τις γυναίκες να αποκτήσουν κοινωνική, πολιτιστική και οικονομική ισότητα.
otherside.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου