Παράλληλα, ο ΟΟΣΑ κατατάσσει και τον ρυθμό ευτυχίας των μαθητών, όπως προκύπτει από το ποσοστό που συμφωνεί ή διαφωνεί με την φράση «είμαι χαρούμενος στο σχολείο», αναφέρει το Εθνος.
Οσον αφορά, λοιπόν, τις επιδόσεις των μαθητών την πρωτιά στο συνδυασμό επιδόσεων και ευτυχίας, κατέχουν οι μαθητές της Σιγκαπούρης, την δεύτερη οι μαθητές της Ταϊβάν και την τρίτη μοιράζονται οι μαθητές της Ελβετίας και του Χονγκ Κονγκ.
Μεμονωμένα, οι πιο ευτυχισμένοι μαθητές είναι οι Ινδονήσιοι, οι πιο δυστυχισμένοι οι Νοτιοκορεάτες, τις καλύτερες επιδόσεις έχουν οι Κινέζοι (Σαγκάη) και τις χειρότερες οι Περουβιανοί.
Με τους καλύτερους βαθμούς και πιο ευτυχισμένοι μαθητές
Χειρότερες βαθμολογίες και πιο δυστυχισμένοι μαθητές
Οσον αφορά, λοιπόν, τις επιδόσεις των μαθητών την πρωτιά στο συνδυασμό επιδόσεων και ευτυχίας, κατέχουν οι μαθητές της Σιγκαπούρης, την δεύτερη οι μαθητές της Ταϊβάν και την τρίτη μοιράζονται οι μαθητές της Ελβετίας και του Χονγκ Κονγκ.
Μεμονωμένα, οι πιο ευτυχισμένοι μαθητές είναι οι Ινδονήσιοι, οι πιο δυστυχισμένοι οι Νοτιοκορεάτες, τις καλύτερες επιδόσεις έχουν οι Κινέζοι (Σαγκάη) και τις χειρότερες οι Περουβιανοί.
Με τους καλύτερους βαθμούς και πιο ευτυχισμένοι μαθητές
- Σιγκαπούρη
- Ταϊβάν
- Ελβετία
- Χονγκ Κονγκ
- Λιχτενστάιν
- Σαγκάη - Κίνα
- Ιαπωνία
- Ισλανδία
- Βιετνάμ
- Μακάο - Κίνα
Χειρότερες βαθμολογίες και πιο δυστυχισμένοι μαθητές
- Κατάρ
- Αργεντινή
- Κύπρος
- Ελλάδα
- Σλοβακία
- Ρουμανία
- Τυνησία
- Ρωσία
- Μαυροβούνιο
- Ιορδανία
ΠΗΓΗ: iefimerida.g
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου