29 Ιαν 2014

Έξι μικρά ψέματα (και καθόλου τραβηγμένα) για να μην βγούμε έξω.

Έξι μικρά ψέματα για να μην βγούμε έξω.Δεν είμαστε όλοι όλες τις μέρες μέσα στην τρελή διάθεση και αυτό βγαίνει προς τα έξω. Οι φίλοι όμως δεν θα σταματήσουν να παίρνουν τηλέφωνα μέχρι να σε πείσουν να βγεις να σε δει λίγο ο ήλιος ή να δεις λίγο κόσμο. Μα δεν θέλω Χριστιανέ μου να βγω άσε με.!


Μερικές δικαιολογίες που μπορεί κάποιος να αναφέρει είναι οι εξής:

-Είμαι έγκυος-
Ξέρω πως αν είσαι άντρας θα δυσκολευτείς λίγο μέχρι να σε πιστέψουν, αλλά αν τα καταφέρεις μπορείς να αποφύγεις έξοδο για 9 ολόκληρους μήνες.
Το θέμα είναι ότι μόλις περάσουν αυτοί οι μήνες θα αρχίσει πάλι το πρήξιμο , οπότε σε αυτή την περίπτωση μπορείς να απαγάγεις και ένα παιδάκι να κάνεις τη δουλειά σου. Μέχρι να πάει σχολείο. Μετά θα πρέπει να βρεις άλλο παιδάκι.

-Είμαι Λυκάνθρωπος-
Το δύσκολο σε αυτή τη δικαιολογία είναι ότι για να πιάσει πρέπει να είναι βράδυ και να έχει και πανσέληνο. Δεν έχει μεγάλη διάρκεια είναι καλό να τη χρησιμοποιούμε μια φορά το μήνα περίπου για να μη μας πάρουν χαμπάρι οτι λέμε ψέματα και εκτεθούμε.

-Είμαι ο Μπάτμαν-
Εκεί κανένας δεν θα σε ξαναρωτήσει ποτέ τίποτα. Εκεί κάναμε την τύχη μας. Ο Μπάτμαν βγαίνει μόνο όποτε αποφασίσει αυτός.

-Είμαι ο Μαζωνάκης-
Πιάνει μόνο Σάββατο, γιατί κάθε βράδυ του Σαββάτου κλαις και είσαι του θανάτου. Βρες τραγουδιστή και για τις άλλες μέρες της εβδομάδας που είναι του θανατά μόνο έτσι.

-Είμαι πεθαμένος-
Εκεί θα έχεις λίγο πρόβλημα γιατί πρέπει να κάνεις ολόκληρη διαδικασία για να σε πιστέψουν, ανοιχτό μεικ απ , χάλια μαλλί, σκισμένα ρούχα τύπου ζόμπι. Κανείς δεν θέλει να βγει με ένα ζόμπι.

-Είμαι ο Λογαριασμός-
Γιατί να βγουν με έναν ακόμα λογαριασμό;; Τόσους έχουν να πληρώσουν κάθε μήνα. Άσε που λυπούνται για λογαριασμό σου. Μια χαρά.

Εντάξει μετά από αυτά υπάρχει και η πιθανότητα να μείνεις χωρίς φίλους αλλά τουλάχιστον δεν θα χρειάζεται να πεις άλλες δικαιολογίες.

decay.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

«Λίγο πριν πεθάνεις…»

Ο παππούς μου ήταν φυσικός. Ήταν και 96 χρονών (όπως ο Μητσοτάκης). Όταν τον ρωτούσαν πόσων χρονών είναι απαντούσε «χοντρικά… λίγο πριν π...