Μερικές από τις, ίσως, πιο ρεαλιστικές διαφημίσεις που έχουν κυκλοφορήσει κατά του φαινομένου της ενδοοικογενιακής βίας. Όλες τους με κοινό μότο "Μην σωπαίνεις!".
Πατήστε επάνω στις εικόνες για να τις δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος
1.Λίβανο
Δεν υπάρχει μόνο η σωματική βία.
Στην συγκεκριμένη διαφήμιση οι πληγές έχουν τα σχήματα ηχητικών κυμάτων.
2. Αγγλία
Διαδραστικό βίντεο από τη London Metropolitan Police.
“Nearly 1 in 5 murders in London are the result of domestic violence.”
Κάνε ένα μόνο τηλεφώνημα, τίποτα παραπάνω.. μην κάθεσαι απλά και κοιτάς.
3.Γαλλία
4. Γερμανία
Η πιο συχνή δικαιολογία που χρησιμοποιούν οι γυναίκες, που υποκεινται σε ενδοοικογενειακή βία, για τις πληγές τους είναι ότι έπεσαν από τη σκάλα.. "Εσύ το πιστεύεις;"
5. Σινγκαπούρη
"Αν συμβεί μία φορά θα συμβεί ξανά."
6. Γαλλία
Η φράση στο τέλος του βίντεο σημαίνει: "Ενδοοικογενειακή βία: το να παραμένεις σιωπηλός σε κάνει συμμέτοχο."
("Domestic violence: to remain silent is to participate.”)
7.Αγγλία.
"Μην υποφέρεις στα χέρια ενός συντρόφου"
(“DON’T SUFFER AT THE HANDS OF A PARTNER.”)
8.Αγγλία (με την Keira Knightley)
"Δεν μπορείς να το σταματήσεις απλά με ένα "Στοπ""
9. Γερμανία
Άλλη μία διαδραστική διαφήμιση για το θέμα. Μπορεί να τη δει κανείς στο Βερολίνο όπου μία κάμερα αντιαμβάνεται πότε κάποιος κοιτάει το πόστερ και πότε όχι..
"Συμβαίνει όταν κανείς δεν κοιτά"
(“It happens when nobody is watching.”)
10. Σερβία
Μία συνήθεια που έχει αποκτηθεί από πολύ κόσμο στο ίντερνετ είναι μία πολύ καλή επιλογή για μία τέτοια διαφήμιση βίντεο έχει τίτλο: "Μία φωτογραφία κάθε μέρα από τον χειρότερο χρόνο της ζωής μου"
(“One photo a day in the worst year of my life.”)
Το χαρτί στο τέλος γράφει: "βοηθήστε με, δεν ξέρω αν μπορώ να περιμένω μέχρι αύριο"
(“Help me, I do not know if I can wait for tomorrow.”)
11. USA *χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως η πιο δυναμική διαφήμιση κατά της ενδοοικογενειακής βίας όλων των εποχών
Σημείωση: Το βίντεο ονομάζεται επίτηδες: "Συμμαχία
κατά των κακοποιημένων γυναικών."
("Coalition Against Battered Women.")
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου