19 Μαΐ 2013

Η ξανθιά ξυπόλητη γαλαζοαίματη που κέρδισε τη Eurovision 2013

Ήταν το φαβορί από την αρχή… Και τελικά κατάφερε να μαγέψει το στάδιο Μάλμε της Σουηδίας και να πάρει την πρωτιά στη Eurovision με την κρυστάλλινη φωνή της και την αέρινη, λιτή εμφάνισή της
"Σας ευχαριστώ, σας ευχαριστώ, σας ευχαριστώ, σας ευχαριστώ! Δεν μπορώ να πιστέψω τι μόλις συνέβη. Είμαι άφωνη!" έγραψε η Έμιλι ντε Φόρεστ, λίγα λεπτά μετά την ανακοίνωση της νίκης της στον προσωπικό της λογαριασμό στο Twitter.
Απέσπασε συνολικά 281 βαθμούς και με το "Only Teardrops" ανέβασε τη Δανία στην κορυφή του φετινού 58ου μουσικού διαγωνισμού.
"Είμαι το πιο ευτυχισμένο κορίτσι στον κόσμο" είπε η 20χρονη στη συνέντευξη Τύπου μετά την λήξη του τελικού, ενώ αποκάλυψε γιατί είχε το κινητό στο χέρι την ώρα που ανέβαινε στη σκηνή για να παραλάβει το βραβείο: "Είχα στείλει ένα sms σε έναν καλό φίλο και που τον ρώτησα: “Θεέ μου! Τι λένε τώρα;”.
Η Έμιλι ευχαρίστησε τον κόσμο που την στήριξε και την ψήφισε και, εμφανώς συγκινημένη, πρόσθεσε: «Είμαι πολύ χαρούμενη που κέρδισα στη Σουηδία, την πατρίδα του μπαμπά μου, ο οποίος “έφυγε” πριν από μερικούς μήνες και δεν μπόρεσε να με δει να παίρνω μέρος σε έναν διαγωνισμό που τόσο πολύ του άρεσε. Αφιερώνω τη νίκη στη μαμά μου και τα αδέρφια μου, που πάντα με στηρίζουν!".
Ποιος είναι όμως ο ξανθός ξυπόλητος άγγελος με βασιλικές καταβολές, που τρέλανε την Ευρώπη;
Γεννημένη στις 28 Φεβρουαρίου του 1993 από Δανή μητέρα και Σουηδό πατέρα, η Έμιλι ξεκίνησε το ταξίδι της στη μουσική από την ηλικία των μόλις εννέα ετών.
Στα 14 της συνεργάστηκε με το Σκοτσέζο μουσικό Φρέιζερ Νιλ. Οι δυο τους συμμετείχαν σε αρκετά φεστιβάλ, ερμηνεύοντας γνωστές επιτυχίες των Nirvana και Τζόνι Κας.
Το 2011 μετακόμισε στην Κοπεγχάγη για να σπουδάσει φωνητική στο Katrine Sadolins "Complete Vocal Institute" και το 2013 μπήκε στη ζωή της η Eurovision.
Η Έμιλι ντε Φόρεστ επιλέχθηκε μεταξύ δέκα καλλιτεχνών να εκπροσωπήσει τη Δανία στο μουσικό διαγωνισμό και, όπως αποδείχθηκε, δικαίωσε όσους την εμπιστευτήκαν.
"Θέλω να κερδίσω" είχε δηλώσει και τελικά το έκανε πραγματικότητα, πραγματοποιώντας μία αέρινη και λιτή εμφάνιση, βγαίνοντας μάλιστα στη σκηνή… ξυπόλητη!
"Μου αρέσει να ερμηνεύω ξυπόλητη… Με φέρνει σε επαφή με το έδαφος και με χαλαρώνει" είχε πρόσφατα αναφέρει, αποκαλύπτοντας πως αυτό είναι το μυστικό της για να διώχνει μακριά το άγχος.
Το πρώτο άλμπουμ της ντε Φόρεστ, που περιλαμβάνει το ομώνυμο νικητήριο κομμάτι καθώς και άλλα 11 τραγούδια, κυκλοφόρησε στις 6 Μαΐου και ήδη σπάει ταμεία!
Να σημειωθεί πως η 20χρονη νικήτρια λέγεται πως είναι η δισέγγονη της βασίλισσας Βικτώρια, καθώς ο παππούς της, ο κόμης Μαουρίς Άρνολντ ντε Φόρεστ υποτίθεται πως ήταν νόθο παιδί του βασιλιά Εδουάρδο Ζ, γιου της Βικτώρια.
news.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

«Λίγο πριν πεθάνεις…»

Ο παππούς μου ήταν φυσικός. Ήταν και 96 χρονών (όπως ο Μητσοτάκης). Όταν τον ρωτούσαν πόσων χρονών είναι απαντούσε «χοντρικά… λίγο πριν π...