26 Ιουλ 2012

Το Facebook της Βούλας Παπαχρήστου

Έχω γράψει, πει και ακούσει αμέτρητα ανέκδοτα με μαύρους, Αλβανούς, πόντιους, ξανθές, χοντρούς, καραφλούς, ομοφυλόφιλους, γριές τραγουδίστριες που παλιμπαιδίζουν κτλ

κι έχω γελάσει με πολλά από αυτά, αλλά ποτέ δε δέχτηκα πυρά, ίσως γιατί έχω δείξει τις προθέσεις μου, ίσως γιατί δεν είμαι οπαδός ακροδεξιού (sic) κόμματος, ίσως γιατί δεν πρόκειται να εκπροσωπήσω τη χώρα μου σε μεγάλη αθλητική διοργάνωση, κάτι δηλαδή που θα με ανάγκαζε να προσέχω τα λόγια μου.

Όπως και να’χει, δεν είμαι σε θέση να… πετάξω πέτρα στη Βούλα Παπαχρήστου για ένα ανέκδοτο με μαύρους, ούτε να απαιτήσω να αποκλειστεί από τους Ολυμπιακούς για τους οποίους έχυσε πολλά κιλά ιδρώτα (και ντοπαρισμένη να είναι, πάλι θυσίασε πολλά για να καταφέρει να φτάσει σε αυτό το επίπεδο).

Η Χρυσή Αυγή είναι ακόμα νόμιμη, αλλά μια αθλήτρια – υποστηρίκτριά της αποκλείστηκε από το όνειρό της για ένα «αστείο».Επιτρέψτε μου να πω πως όλοι είναι λάθος σ’αυτή την ιστορία. Τέλος πάντων.

Ο «Νίντζα των αποκαλύψεων» έκανε το καθήκον του και μπήκε στο προφίλ της (θεάς) Βούλας στο Facebook και κατέγραψε αντιδράσεις:



πηγή:mediasoup.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

«Λίγο πριν πεθάνεις…»

Ο παππούς μου ήταν φυσικός. Ήταν και 96 χρονών (όπως ο Μητσοτάκης). Όταν τον ρωτούσαν πόσων χρονών είναι απαντούσε «χοντρικά… λίγο πριν π...